Praktijk aan huis en afspraakmogelijkheden:

Mijn praktijk is gevestigd aan huis. Dat betekent dat je tijdens een behandeling mogelijk huiselijke geluiden kunt horen. Ik probeer de afspraken zoveel mogelijk onder schooltijd te plannen, zodat dit minimaal is. Bij de openstaande afspraken in de agenda heb ik hier rekening mee gehouden en zijn mijn kinderen in principe niet thuis.

Wanneer je er geen probleem mee hebt om eventueel geluiden van kinderen die thuis zijn te horen, dan zijn er meer mogelijkheden dan de openstaande mogelijkheden in de agenda. Mocht een ander tijdstip voor jou beter uitkomen (middag, avond of zaterdag), neem dan even contact met mij op, zodat we kunnen kijken wat er voor beide kanten mogelijk is. Hou er in dit geval rekening mee dat mijn kinderen zeer waarschijnlijk thuis zijn op deze andere momenten en het kan zijn dat je ze hoort.

 

Neem contact op

Heb je vragen over mijn diensten of wil je een afspraak maken? Neem gerust contact met mij op!

Praktijk cupping & Meer

Krokusstraat 7, Almere

info@praktijkcuppingenmeer.nl

06-20254452 (alleen WhatsApp)

Afhaaladres op afspraak in Wilhelminaoord:
M.A. van Naamen van Eemneslaan 20
8384 EA Wilhelminaoord 

Let op; want de buren hebben 20A dat je bij het juiste huis staat (met een groen hek aan de straat)

Telefonisch ben ik alleen via WhatsApp bereikbaar, omdat ik tijdens behandelingen niet gestoord wil worden om klanten zo alle tijd en aandacht te kunnen geven die ze verdienen. Wil je toch telefonisch contact, stuur me dan een bericht waarin je dat aangeeft. 

Klacht? 

Praktijk cupping & meer werkt als CAT-therapeut volgens de richtlijnen van de GAT-beroepscode. Voor meer informatie klik hier
Ik val als CAT-therapeut onder GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie:gatgeschillen.nl
Ik streef ernaar goede zorg te verlenen. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn dan is het belangrijk om dit met mij te bespreken. Als ik niet weet dat je ontevreden bent, dan kan ik ook niets veranderen. Ik sta altijd open voor feedback.
Heb je nadat je je onvrede aan mij hebt geuit, alsnog een klacht over een behandeling en komen wij er samen niet uit dan kun je contact opnemen met het GAT via info@gatgeschillen.nl. Zij zullen je informeren over de mogelijkheden en eventueel verdere procedure.